Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Rádio Haná se drží na špičce poslechovosti mezi regionálními rádii v Olomouckém kraji

 
úterý, 27. listopadu 2018, 19:00

„Velké díky posíláme těm všem, kteří ladí Radio Haná. Těší nás, že se jim líbí mix songů, pořady a aktuální zprávy, které pro ně každý rádi připravujeme. Jejich přízeň je jasným ukazatelem, že děláme svou práci správně,” děkuje posluchačům za poslech ředitel Radia Haná David Foretník.

Pokračující úspěch Radia Haná dokládají nové výsledky měření poslechovosti od agentury STEM/MARK-MEDIAN za období 1. 4. 2018 - 30. 9. 2018, ve kterém se stanice opět skvěle umístila. Je tak již více než 10 let  stále nejposlouchanější regionální stanicí v Olomouckém kraji.

Program s hudbou 80. a 90. let a hitů nového millenia a k tomu užitečné a zábavné pořady a aktuální zprávy získávají Radiu Haná nové posluchače. I díky tomu v současnosti zaujímá v poslechovosti bronzovou příčku v hitparádě regionálních rádií napříč celou republikou. Dohromady si Radio Haná naladí 134.000 posluchačů týdně.

Radio Haná si svých posluchačů váží a dělá vždy víc než samotné vysílání. Například moderátoři pravidelně při tzv. rádiových hlídkách osobně přijíždějí za posluchači do měst a obcí v regionu a přináší jim dárečky a programové novinky. I tím si Radio Haná udržuje své příznivce a okouzluje nové. Není divu, že se pravidelně drží na špičce poslechovosti mezi regionálními rádi a zvládá konkurovat ve svém regionu i celoplošným stanicím.

Tisková zpráva

Kam dál?

Žilka Hodinky v novém kabátě

čtvrtek, 22. listopadu 2018, 17:00

Úspěšnou rodinnou firmu Žilka Hodinky jsme vám představili už v únoru 2017. Kdo zde nakoupil nebo navštívil olomouckou prodejnu,...

Je jim přes dvacet a vymysleli snídaně, bez které si tisíce lidí...

středa, 21. listopadu 2018, 17:00

Řeč je o Jakubovi a Jitce. Rodinná firma, kterou založili před pěti lety je dnes oblíbeným výrobcem rostlinných proteinů u nás....

Vyrábět letecké motory může i člověk, který není vystudovaný strojař

středa, 21. listopadu 2018, 15:30

Pryč jsou ty časy, kdy vám rozhodnutí v patnácti letech předurčilo budoucí kariéru až do důchodu. Lidé dnes často nemění jenom...

Výrazné slevy, které přinese Black Friday, nemusí být vůbec tak...

pátek, 16. listopadu 2018, 16:30

Svátek slevového šílenství zvaný Black Friday letos připadá na 23. listopadu. Odráží marketingovou snahu nahnat zákazníky do...

 
 
 

O čem píše Drbna.cz

Hybridní autobusy testují Praha a Pardubice, Plzeň neuspokojily

V městské hromadné dopravě krajských měst přibývá v posledních letech vozů využívajících alternativní pohon. Dopravní podniky pořizují zejména elektromobily nebo vozy na stlačený zemní plyn (CNG), které jsou nízkoemisní a nahrazují část autobusů s naftovými motory. V případě trolejbusů provozují takzvané parciální vozy, které dokážou ujet část trasy na baterii. Praha v pondělí cestujícím představí hybridní autobus, který kombinuje spalovací motor s elektromotorem. Hybridní autobus testuje i dopravní podnik v Pardubicích, v minulosti ho zkoušela Plzeň, úspora paliva ale nesplnila její očekávání.

Nerad odmítám lidi, ale den má bohužel jen 24 hodin, říká budějcký trenér Dominik Kodras

Na trénování "obyčejných lidí" už mu nezbývá čas. Spolu se svým týmem se plně věnuje profesionálním sportovcům. Pod rukama už mu prošla taková jména jako Jirka Novotný, Milan Gulaš, Tomáš Sivok nebo Roman Will. I když je budějčák Dominik Kodras na první pohled sympaťák, v posilovně z něj jde strach. Výsledky se pak ale zaručeně dostaví.

Varování před nebezpečnými dětskými cyklovozíky

Převážení malého dítěte v přívěsném vozíku za jízdním kolem by měla být jedna z nejbezpečnějších variant, jak ho brát na cyklotúru. Jaká je realita? Spotřebitelská organizace dTest otestovala 11 modelů cyklovozíků, pět z nich v testu propadlo. Nedostatky se týkaly praktických zkoušek v terénu, složitého sestavování, nepohodlí, bezpečnostních rizik a obsahu nežádoucích chemikálií.