sobota 27. dubna 2024 Jaroslav

Šterrnberk vyhlásil soutěž na podporu gastropodniků. Lidé budou sbírat účtenky, ty budou slosovatelné

Podpořit místní podnikatele z oboru gastronomie, jejichž tržby na jaře výrazně snížila epidemie nového koronaviru, má spotřebitelská soutěž pořádaná radnicí ve Šternberku na Olomoucku a Místní akční skupinou Šternbersko. Z odevzdaných účtenek za útratu ve šternberských restauracích, kavárnách a cukrárnách se budou pravidelně losovat výherci odměn. Řekla to mluvčí radnice Irena Černocká.

Soutěž nazvaná Šternbersko sobě byla zahájena dnes, kdy restaurace, kavárny a cukrárny mohou po karanténě otevřít i vnitřní prostory. "Cílem je pomoci zapojeným provozovnám po krizi způsobné opatřeními souvisejícími s koronavirem opětovně nastartovat svoji podnikatelskou činnost, přilákat nové zákazníky a tím obnovit v plné síle svoji původní činnost," uvedla Černocká.

Podmínkou pro účast v soutěži je útrata nad 100 korun. V provozovnách zapojených do projektu je umístěna sběrná nádoba, do které mohou zákazníci vhazovat účtenky za útratu a leták, na který vyplní svoje jméno, příjmení, telefonní číslo a podpis. "Každý týden budou účtenky sesbírány a bude vylosováno deset výherců," podotkla Černocká.

První tři ceny tvoří poukázka v hodnotě 400 korun do restaurací, kaváren a cukráren, které se do projektu zapojily. Mezi dalšími cenami jsou vína, med či knihy. Podrobnosti o soutěži včetně seznamu zapojených provozoven byly zveřejněny na webu.

Restaurace a hospody v Česku musely v březnu kvůli opatření proti šíření koronaviru na několik týdnů zavřít. Podle dat České spořitelny útraty v restauracích během karantény meziročně klesly až o polovinu, po otevření zahrádek činil propad 19 procent.

Autoři | Foto

Štítky reklama, restaurace, koronavirus, správa, Šternberk

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.