Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Olomoucká Drbna hlásí v letních měsících rekordní čísla, už má přes půl milionu návštěv měsíčně

 
úterý, 13. srpna 2019, 18:00

Že je okurková sezóna pro Olomouckou Drbnu neznámým pojmem dokazují čísla za poslední měsíce, která na základě Google Analytics hlásí, že i s nástupem prázdnin návštěvy na tomto zpravodajském portálu sahají přes půl milionu návštěv měsíčně.

Olomoucká Drbna dlouhodobě sází na co možná nejaktuálnější informace z Olomouce a okolí, a tato strategie se vyplácí. Její návštěvnost meziročně vzrostla o více jak sto procent (510 tisíc návštěv v červenci tohoto roku oproti 240 tisícům návštěv před rokem touto dobou). Potvrzuje tak, že lidé na její zpravodajský portál chodí čím dál častěji a stává se tak nejčtenějším zpravodajským portálem v Olomouci a okolí.

Měsíčně na www.olomouckadrbna.cz přijde téměř 190 tisíc unikátních uživatelů. To znamená, že čtenáři Olomoucké Drbny by měsíčně naplnili pětatřicetkrát olomouckou Plecharénu k prasknutí.

Olomoucká Drbna se rovněž stává silným inzertním prostorem pro firmy a instituce v regionu či pro ty, kteří chtějí svou reklamu cílit do Olomouckého kraje. „Klientů, kterým Olomoucká Drbna pomáhá v podnikání je měsíc za měsícem více, což nás samozřejmě těší. Důvěra klientů v Drbnu, jako funkčního média a spokojenost s výsledky kampaní je velká. Dynamika růstu návštěvníků hlavně za poslední rok je až překvapivá, jelikož na trhu působí celá řada zavedenějších médií a znamená to, že se čtenářům Drbna líbí a jsou s ní spokojeni,” říká jeden z majitelů Olomoucké Drbny David Foretník.

V letošním roce je průměrná návštěvnost webu Olomoucká Drbna již téměř 380 tisíc a stále roste. Navíc se daří i dalším “drbňáckým sestrám” z Budějovic, Brna, Liberce a dalších krajských měst, které také dosahují rekordních návštěv (např. Budějcká drbna v červnu tohoto roku dosáhla 621 tisíc návštěv). 

„Děkujeme všem čtenářům, příznivcům a inzerentům. Díky vám všem patříme k silnému online médiu v regionu,” dodává závěrem šéfredaktor Olomoucké Drbny Jakub Wittka.

 

Napsal(a) redakce Olomoucké Drbny

Kam dál?

Senior si šel natrhat na cizí zahradu papriky a rajčata. Majiteli,...

úterý, 13. srpna 2019, 15:30

Včera odpoledne řešili policisté spor mezi dvěma seniory. Osmašedesátiletý muž šel na neoplocený pozemek v zahrádkářské kolonii v...

Zloděj se vloupal do auta pro Playstation s hrami. Napáchal škodu za...

úterý, 13. srpna 2019, 09:00

Neznámý zloděj se ze soboty na neděli dostal do Volkswagenu New Beetle, které bylo zaparkované v ulici Lidická v Prostějově.

Při partnerské hádce létaly facky. Muž pak sebral ženě auto a odjel...

úterý, 13. srpna 2019, 07:30

V neděli odpoledne došlo ke sporu mezi partnery v obci u Plumlova. Během slovní rozepře došlo i k vzájemnému fyzickému napadení...

Vandal poškodil zaparkované Mitsubishi. Udělal rýhy na dveřích od...

pondělí, 12. srpna 2019, 19:00

V Kojetíně v ulici Olomoucká o víkendu řádil vandal, který poškodil zaparkované Mitsubishi Outlander.

 
 
 

O čem píše Drbna.cz

STATISTIKA: Řidiči ve špatném zdravotním stavu způsobí tisíc nehod ročně

Přes tisíc dopravních nehod ročně je zapříčiněno špatným zdravotním stavem řidičů. Motoristé podle zdravotníků často svůj fyzický i psychický stav podceňují, pětina z nich například řídí i přes únavu. Na dnešní tiskové konferenci na to upozornila Asociace Záchranný kruh. Ta ve spolupráci s bezpečnostními složkami a Besipem spustí osvětovou kampaň.

Drtivá většina zrakově postižených osob jsou senioři, dotykové telefony nenaplňují jejich potřeby

Jan Šimík je jedním ze společníků mladé české firmy BlindShell, která se zabývá vývojem mobilních telefonů pro zrakově postižené. Jak vidí problematiku kompenzačních pomůcek pro slabozraké? A v čem je právě BlindShell jiný?

Škoda chce letos v Česku zvýšit prodej o desetinu na 93 400 aut

Škoda Auto letos plánuje v Česku prodat kolem 93 400 aut, což je o téměř 11 procent více než loni. V minulém roce automobilka v ČR prodala 84 172 osobních vozů. Na setkání s novináři to uvedl vedoucí českého zastoupení Luboš Vlček.