Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Bezdomovcům bude v zimě tepleji, oblečení jim darovala olomoucká firma Tempish

 
pátek, 5. srpna 2016, 09:29

Charita Olomouc obdržela darem oděvy v celkové hodnotě téměř 400 000 Kč od velkoobchodní firmy TEMPISH. Speciální dar využije středisko Samaritán pro lidi bez domova a středisko Khamoro pro rodiny s dětmi v tísni. Jedná se zejména o sezónní teplé oblečení, jako jsou bundy, kalhoty, čepice, rukavice, jejichž potřeba pro lidi v nouzi stoupá s příchodem chladnějšího zimního počasí.

Na seznamu darovaných položek jsou nejen oděvy určené pro zimní období, ale i další potřebné kusy oblečení pro muže, ženy a děti, jako jsou například sportovní mikiny či spodní prádlo. „Část daru přijde do charitního šatníku k dispozici lidem, kteří se ocitli na ulici. Další část využijeme přímo v azylových domech pro lidi bez zázemí a rovněž pro rodiny s dětmi v nepříznivé sociální situaci,“ upřesnila koordinátorka Centra materiální pomoci Charity Olomouc Barbora Cigánková

„V dnešní uspěchané době je důležité nezapomenout ohlížet se kolem sebe. Žije mezi námi mnoho lidí, kteří se ne vlastním zaviněním dostali do složité životní situace, z níž často není snadná cesta ven. A právě proto jsme se rozhodli věnovat zimní oblečení značky SURFANIC olomoucké Charitě, která se postará o to, aby tento dar pomohl těm, kteří jej skutečně potřebují,“ sdělil manažer marketingu firmy Jonáš Navrátil. S příchodem sychravých podzimních dnů navštěvují lidé bez domova dobročinný šatník Charity Olomouc nejčastěji. „V zimě je to nejhorší. Přes den se ještě někde ohřejete, ale v noci se často člověk nemá kam schovat,“ svěřil se pan Karel, který přišel díky podnikání o dům, a ze dne na den se tak ocitl bez zázemí.

Hlavní činností firmy TEMPISH je výroba sportovního zboží spolu s velkoobchodem. V průběhu dvacetileté existence firmy se sortiment obchodního zboží rozšířil například o zimní sportovní oblečení SURFANIC, jehož oděvy Charita Olomouc aktuálně obdržela. Firma dodala Charitě Olomouc celkem 258 kusů šatstva v hodnotě 394 496 Kč.

Čtěte více:

Tisková zpráva

Kam dál?

Děti budou moci poznávat Olomouc s kreslenou kočičkou Olou

středa, 3. srpna 2016, 16:38

Oblíbená kočička Ola se vrací do olomouckých ulic. Pro děti si tentokrát připravila novou poznávací hru „S kočičkou Olou po...

Kojící matky se budou fotit hromadně v parku. Součástí programu bude...

středa, 3. srpna 2016, 09:08

Ve čtvrtek 4. srpna se sejdou v parku ve Smetanových sadech matky se svými dětmi, aby se zúčastnili Kojohappeningu v rámci...

Přijďte si zasoutěžit do Šantovky, Ostře sledovaný vlak přijíždí do...

středa, 27. července 2016, 16:38

Od 28.7. do 29.7. bude v olomoucké Galerii Šantovka probíhat vědomostní soutěž Ostře sledovaný vlak. Pokud chcete být v televizi...

Osmičlenná rodina z Haiti postavila dům. Pomohla jí olomoucká Charita

pondělí, 25. července 2016, 09:20

Alliette a její příbuzní z haitského Gonaives konečně stráví noci v bezpečí. Díky Arcidiecézní charitě Olomouc a jejím partnerkám...

 

Komentáře

 

Napište nám

Nejčtenější

  • AKTUÁLNĚ: Kamion nedobrzdil a narazil do...

  • Řidič náklaďáku srazil cyklistu, ten na...

  • Výrobní firma M.L.S. Holice nabírá nové...

  • Muži ztrácejí zájem o sex, podle urologa se...

Reklama
 
 

O čem píše Drbna.cz

Policie podle České televize zadržela muže podezřelého z napadení Kvitové

Podle informací České televize policisté zadrželi muže, který je podezřelý z předloňského napadení tenistky Petry Kvitové. S informací přišla veřejnoprávní televize, policisté se k podrobnostem zatím nevyjadřují.

Studie o vlivu fanoušků potvrdila existenci „12. muže na hřišti“

Studie vypracovaná sportovními psychology pro společnost Mastercard, sponzora Ligy mistrů UEFA, zjistila, že fanoušci skutečně dokážou být „12 mužem na hřišti“. Hlasitá podpora z tribun a mávání klubovými vlajkami a šálami dokáže ovlivnit duševní rozpoložení fotbalistů a zvýšit jejich úsilí až o osm procent. Když se vezme v potaz dopad na všech 11 hráčů týmu, odpovídá takové navýšení prakticky hráči navíc. Finalisté letošní Ligy mistrů, Liverpool a Real Madrid, tak budou mít i tajnou zbraň: své fanoušky.

Život s hlavou nad rybníčkem. O těch, co jsou pod vodou, nevíte nic

V Česku je v exekuci zhruba 900 tisíc lidí. O jejich životech, osudech, pocitech a frustracích i důvodech, proč volí extrémisty, populisty a Zemana, však centrální média, politici ani lidé, kteří neřeší existenční problémy, mnoho neví.