Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Muž v taláru chodil po olomouckém Lidlu a dokresloval na zboží křížky

 
pondělí, 4. září 2017, 10:30

Vedoucí Lidlu na Lazecké ulici v Olomouci včera 3. září v odpoledních hodinách přivolala na pomoc policisty kvůli muže, který měl obtěžovat zákazníky. Muž chodil po prodejně v taláru a s křížem v ruce, obtěžoval zákazníky a křížkoval zboží. Celý incident byl zřejmě reakcí na nedávnou kauzu společnosti Lidl, kdy jejich grafici smazali kříže na kopulích řeckých kostelů. 

"Oznamovatelka na místě strážníkům sdělila, že po prodejně chodí muž s talárem a křížem. Svým zevnějškem budí strach, obtěžuje zákazníky oslovováním a křížkuje zboží. Podle vyjádření vedoucí prodejny nedošlo ke škodě na majetku a tak celý incident skončil odchodem muže z prostoru prodejny," popsal situaci Petr Čunderle, tiskový mluvčí městské policie.

Během minulého týdne světem proběhla kauza Lidlu, kdy na svém zboží vymazali kříže z modrých řeckých kopulí. V rámci řeckého týdne se mělo v prodejnách Lidlu prodávat zboží s řeckou tématikou. Jenže všímaví zákazníci smazané kříže brzo zaregistrovali. Kauza se pak začala řešit zejména na sociálních sítích. Kreativita vtipálku nebrala konce a tak jste mohli na internetu zahlédnout hned několik vtipných fotomontáží. Lidl podal k incidentu vyjádření, ve kterém se hájil náboženskou a politickou neutralitou.

Na Facebooku se zároveň objevilo video, na kterém muž se ženou stojí před prodejnou olomouckého Lidlu v talárech a vyjádřují tak svůj nesouhlas s danou kauzou.

Vizitka autora

 

Patrik Kozlík

redaktor portálu Olomoucká Drbna

kontakt: redakce@olomouckadrbna.cz 
 

 
Foto FB Lidl Česká republika

Kam dál?

V září proběhne opět tradiční sbírka Zasukované tkaničky

pondělí, 4. září 2017, 09:11

Ve středu 27. 9. 2017 pořádá Spolek Trend vozíčkářů Olomouc druhé podzimní kolo tradiční veřejné sbírky Zasukované tkaničky, na...

Olomoucká charita pomůže lidem zasaženým hurikánem Harvey, pošle pět...

sobota, 2. září 2017, 18:52

Představitelé české katolické církve se rozhodli pomoci lidem v oblastech, které o víkendu zpustošil ničivý hurikán Harvey. Jako...

Olomoucký kraj si hýčká dobrovolné hasiče. Dostanou další peníze na...

čtvrtek, 31. srpna 2017, 10:15

Celkem tři a půl milionu korun letos rozdělí Olomoucký kraj mezi žadatele o dotaci z programu Pravidla SDH. Finance jsou určeny...

Plavecký stadion se dočká nové moderní tobogánové věže

středa, 30. srpna 2017, 18:00

Krytý areál olomouckého plaveckého stadionu, který v průběhu letošní sezóny prochází postupnou rekonstrukcí, čeká stavba nové...

 

Komentáře

 
 

O čem píše Drbna.cz

Milion chvilek považuji za parodii na Občanské fórum, říká mluvčí Jiří Ovčáček. Kandidaturu na prezidenta nevylučuje

„Praha je díky prázdninám prázdná. Přijel jsem dřív, než jsem čekal,“ začal prezidentův mluvčí Jiří Ovčáček po podání ruky před rozhovorem. Na hausbót na Císařské louce v Praze totiž dorazil se slušným předstihem. Z původně plánovaných čtyřiceti minut povídání se setkání protáhlo na téměř dvojnásobek. Kromě uvolněných témat se bývalý novinář a dnes asi nejkontroverznější mluvčí v tuzemsku rozpovídal také o tom, za jakých okolností by byl ochoten kandidovat na prezidenta a proč nemůže přijít na jméno spolku Milion chvilek.

Pamětní bankovky s Karlem Gottem lidé vykoupili během čtyř hodin. Při čekání ve frontách musela zasahovat i policie

V Praze se včera prodávaly pamětní eurobankovky s portrétem zpěváka Karla Gotta. K výročí jeho 80. narozenin vydala společnost Nunofia celkem 5 tisíc bankovek s nominální hodnotou nula euro. Ve frontách na ně čekaly tisíce lidí. Vyprodány byly během zhruba čtyř hodin. Den po vyprodání se cena bankovek v aukcích pohybuje v řádech tisíců korun.

Lidé si zvykají na vratné kelímky. Podnikům ale přibyla práce

Letní večery lákají na budějcký Sokolák spoustu lidí. Například v kavárně Coffe on the go nebo v klubu K2 už ale nedostanete drink do klasického jednorázového kelímku, ale do vratného. I když je na něj záloha padesát korun, lidé si pomalu zvykají. Podle ankety na Budějcké Drbně o zavedení vratných kelímků je patrné, že lidé nápad kvitují, a mají z něho radost i samotní majitelé podniků. Jejich realizace a následná cesta k zákazníkovi, ale není jednoduchá a jsou s ní spojené i trable.