Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Muž v taláru chodil po olomouckém Lidlu a dokresloval na zboží křížky

 
pondělí, 4. září 2017, 10:30

Vedoucí Lidlu na Lazecké ulici v Olomouci včera 3. září v odpoledních hodinách přivolala na pomoc policisty kvůli muže, který měl obtěžovat zákazníky. Muž chodil po prodejně v taláru a s křížem v ruce, obtěžoval zákazníky a křížkoval zboží. Celý incident byl zřejmě reakcí na nedávnou kauzu společnosti Lidl, kdy jejich grafici smazali kříže na kopulích řeckých kostelů. 

"Oznamovatelka na místě strážníkům sdělila, že po prodejně chodí muž s talárem a křížem. Svým zevnějškem budí strach, obtěžuje zákazníky oslovováním a křížkuje zboží. Podle vyjádření vedoucí prodejny nedošlo ke škodě na majetku a tak celý incident skončil odchodem muže z prostoru prodejny," popsal situaci Petr Čunderle, tiskový mluvčí městské policie.

Během minulého týdne světem proběhla kauza Lidlu, kdy na svém zboží vymazali kříže z modrých řeckých kopulí. V rámci řeckého týdne se mělo v prodejnách Lidlu prodávat zboží s řeckou tématikou. Jenže všímaví zákazníci smazané kříže brzo zaregistrovali. Kauza se pak začala řešit zejména na sociálních sítích. Kreativita vtipálku nebrala konce a tak jste mohli na internetu zahlédnout hned několik vtipných fotomontáží. Lidl podal k incidentu vyjádření, ve kterém se hájil náboženskou a politickou neutralitou.

Na Facebooku se zároveň objevilo video, na kterém muž se ženou stojí před prodejnou olomouckého Lidlu v talárech a vyjádřují tak svůj nesouhlas s danou kauzou.

Vizitka autora

 

Patrik Kozlík

redaktor portálu Olomoucká Drbna

kontakt: redakce@olomouckadrbna.cz 
 

 
Foto FB Lidl Česká republika

Kam dál?

V září proběhne opět tradiční sbírka Zasukované tkaničky

pondělí, 4. září 2017, 09:11

Ve středu 27. 9. 2017 pořádá Spolek Trend vozíčkářů Olomouc druhé podzimní kolo tradiční veřejné sbírky Zasukované tkaničky, na...

Olomoucká charita pomůže lidem zasaženým hurikánem Harvey, pošle pět...

sobota, 2. září 2017, 18:52

Představitelé české katolické církve se rozhodli pomoci lidem v oblastech, které o víkendu zpustošil ničivý hurikán Harvey. Jako...

Olomoucký kraj si hýčká dobrovolné hasiče. Dostanou další peníze na...

čtvrtek, 31. srpna 2017, 10:15

Celkem tři a půl milionu korun letos rozdělí Olomoucký kraj mezi žadatele o dotaci z programu Pravidla SDH. Finance jsou určeny...

Plavecký stadion se dočká nové moderní tobogánové věže

středa, 30. srpna 2017, 18:00

Krytý areál olomouckého plaveckého stadionu, který v průběhu letošní sezóny prochází postupnou rekonstrukcí, čeká stavba nové...

 

Komentáře

 

Napište nám

Nejčtenější

  • AKTUÁLNĚ: Kamion nedobrzdil a narazil do...

  • Řidič náklaďáku srazil cyklistu, ten na...

  • Výrobní firma M.L.S. Holice nabírá nové...

  • Muži ztrácejí zájem o sex, podle urologa se...

Reklama
 
 

O čem píše Drbna.cz

Policie podle České televize zadržela muže podezřelého z napadení Kvitové

Podle informací České televize policisté zadrželi muže, který je podezřelý z předloňského napadení tenistky Petry Kvitové. S informací přišla veřejnoprávní televize, policisté se k podrobnostem zatím nevyjadřují.

Studie o vlivu fanoušků potvrdila existenci „12. muže na hřišti“

Studie vypracovaná sportovními psychology pro společnost Mastercard, sponzora Ligy mistrů UEFA, zjistila, že fanoušci skutečně dokážou být „12 mužem na hřišti“. Hlasitá podpora z tribun a mávání klubovými vlajkami a šálami dokáže ovlivnit duševní rozpoložení fotbalistů a zvýšit jejich úsilí až o osm procent. Když se vezme v potaz dopad na všech 11 hráčů týmu, odpovídá takové navýšení prakticky hráči navíc. Finalisté letošní Ligy mistrů, Liverpool a Real Madrid, tak budou mít i tajnou zbraň: své fanoušky.

Život s hlavou nad rybníčkem. O těch, co jsou pod vodou, nevíte nic

V Česku je v exekuci zhruba 900 tisíc lidí. O jejich životech, osudech, pocitech a frustracích i důvodech, proč volí extrémisty, populisty a Zemana, však centrální média, politici ani lidé, kteří neřeší existenční problémy, mnoho neví.