pondělí, 18. dubna 2016, 09:27
18 000 návštěvníků. Tolik lidí vešlo za 365 prvních dní fungování Upointu jeho branami. Univerzitní informační centrum si pochvalují nejen olomoučtí studenti a veřejnost, ale i studenti z cízích zemí či turisté.
UPoint není jen informačním centrem. V domě U Černého psa na Horním náměstí se snoubí obchod s merchandisingem Univerzity Palackého, čítárna, informační centrum či kavárna. Právě samotné upomínkové předměty jsou kapitolou samou pro sebe: „Téměř pět tisíc z nich se ozdobilo plackou s logem, skoro dva tisíce lidí má ve svém šatníku mikinu nebo tričko z naší univerzitní kolekce, patnáct set si ranní kávu nebo čaj dopřává z hrníčku s logem UP, další tisícovky příchozích zaujaly naše psací potřeby – tužky a bambusová pera. Velký zájem je i o naše medvídky s logem. Při výběru sortimentu klademe důraz na tuzemskou výrobu,“ řekla Lenka Matoušková, vedoucí UPointu.
Úspěch UPointu je založen i na prostém faktu, že za pultem vždy stojí přímo student Univerzity Palackého, návštěvník tak dostane vždy autentické odpovědi. Studenti olomoucké univerzity stojí částečně i za nabídkou, kterou UPoint nabízí. Jedná se například o design některých upomínkových předmětů nebo módní kolekci UniWearCity.
UPoint slouží i jako místo pro inspirativní setkání. Odehrávají se zde přednášky a workshopy, výjimkou nejsou ani výstavy. „Prostory UPointu ale nejsou určeny jen akademické obci. Slouží i široké veřejnosti a turistům. Ti všichni u nás najdou bezdrátové připojení k internetu a možnost posedět v příjemném prostředí nad kávou z lokální pražírny Kodó,“ dodává Matoušková.
K příležitosti prvních narozenin UPoint připravil i speciální akci pro své zákazníky. „Od soboty 16. do soboty 23. dubna je u nás káva Kodó a čokoláda z automatu zdarma, zlevnili jsme také a mikiny UniWearCity z 1090 na 830 Kč a příchozí si budou moct ke kafi dát koláčky z menzy nebo ochutnat hořkou čokoládu z Troubelic a UP víno,“ uzavřela Lenka Matoušková.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat.