úterý 23. dubna 2024 Vojtěch

RECENZE: Pokud jste single, zajděte do kina na LOVEní. Určitě se zasmějete

Jaké to je být po sedmi letech vztahu zase single? To vám prozradí nová česká komedie LOVEní.

Romantických komedií jsem viděla mraky, a tak mě už jen tak něco nepřekvapí. Člověk občas potřebuje vypnout a zasnít se jaké by to bylo, kdyby... Každý někdy řešil ve svém životě vztahy. První láska, první rozchod, svatba, rozvod. Ne vždy to dopadne tak, jak chceme. V dnešní moderní době se lidé uchylují k internetovým seznamkám, protože tam je velká šance na úspěch. A pak ještě úspěšně absolvovat rande naslepo a doufat, že sympatie budou vzájemné.

Režisér Karel Janák poslal do kin další vtipný snímek

Za filmem LOVEní stojí režísér Karel Janák, který režíroval třeba Snowboarďáky nebo Cuky Luky film, což je záruka kvality a zábavy. V hlavní roli se představí krásná Ester Geislerová, sestra Ani Geislerové. Ve filmu uvidíte Jakuba Prachaře, Martina Písaříka, Janu Švandovou nebo Veroniku Žilkovou.

Hlavní hrdinka Eliška se po sedmi letech vztahu vdává. Tak jako většina žen se nemůže dočkat, až řekne svému milému před oltářem ano. Bohužel happy end se nekoná a ženich ze svatby přede všemi uteče. Elišce se tak zhroutí svět a je vržena do noční můry snad každé ženy. Po prvotním vystřízlivění stále doufá, že se vše urovná a ON se k ní vrátí. Je nucena se odstěhovat a dočasně bydlí u své matky a jejího přítele. Takové soužití, kdy matka svou dceru zahrnuje přílišnou péčí, však není dobré. Eliška se sbalí a jde bydlet do bytu matčina přítele, kde už ovšem bydlí jeho autistický syn.

S tím není snadné vyjít, a tak Elišku přihlásí její kamarádka na internetovou seznamku, aby si konečně našla toho pravého a mohla se od podivínského nevlastního bratra odstěhovat. Tím začíná proces namlouvání a schůzek naslepo. Jaké to je jít na rande s mamánkem, který trpí narkolepsií nebo náruživým sportovcem? Na to vám film odpoví a rozhodně se i zasmějete. Nechybí ani lovení v baru a několik trapných situací, do kterých se mladá žena dostane. Eliška se nakonec zamotává do vlastních emocí a stojí před těžkým rozhodnutím. Vrátí se k padouchovi, který ji nechal před oltářem? Nebo najde pana pravého?

Humor zachránil předvídatelný děj

Snímek je protkaný humornými scénkami. Nejčastěji jsem se smála díky slovence Evě Kramerové, známé jako Evelyn. Bylo to příjemné osvěžení v občas ospalém ději, který byl často předvídatelný. Herci se svých rolí zhostili skvěle a film doprovázela líbivá hudba. Mínusem však je fakt, že film nepřináší nic moc nového pod sluncem. Dopředu je jasné, jak děj bude pokračovat a překvapení se nekonalo. Některé scény jsou opravdu dost sentimentální a ohrané.

Na film LOVEní jsem šla s očekáváním, že se zasměju, uvidím něco neotřelého, co jsem ještě neviděla a pokochám se skvělými hereckými výkony. Tak na mě alespoň působil trailer. Film splnil má očekávání půl na půl. Žádný trhák to nebyl, ale určitě se bude těšit oblibě u lidí, na které je film zaměřen.

Pokud jste na film zvědaví a je vám sympatické herecké obsazení, pak si do kina zajděte a určitě se pobavíte. Nečekejte však převratný trhák v žánru romantické komedie. Nejde o takový filmový nářez, jakým jsou Ženy v běhu. Pokud jste single, ve filmu se dost možná najdete. Nicméně jak ulovit toho pravého se nedozvíte. Ono totiž to nejlepší je většinou přímo před vašima očima, jen to nevidíte. A o to vlastně ve filmu jde.

Olomoucká Drbna hodnotí: 65 %

Na tento film si můžete zajít do Premiere Cinemas v Olomouci. Program najdete zde

Autoři | Foto repro Youtube