Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Hledám nového kamaráda, který by mi pomohl s kšefty. Zn.: káva je zdarma

 
pondělí, 19. září 2016, 15:37

Sama už všechno nezvládám, a proto rozhazuji sítě a hledám šikovného a usměvavého mediálního konzultanta. Samozřejmostí je, že budu komandovat a mít vrtochy, jako každá ženská. Ale budu ho uctívat, oddaně naslouchat všem radám a příležitostně nosit kávu (asi tak třikrát denně).

Společně s Radiem Haná hledám šikovného, komunikativního a pečlivého člověka, který by vyhledával zákazníky a následně se o ně staral. Dostal by například na starost reklamní kampaň včetně jejího kreativního navržení a administrativního zajištění.

Moje první otázka by byla, kolik za to dostanu. Plat se bude odvíjet od toho, jak budete sami pracovat a přivádět nové klienty, může se pohybovat například od 18 500 korun až pod hranici padesáti tisíc korun. Českých. V eurech zatím neplatím.

Talent nestačí, se zapáleností a samostatností už je to lepší. Spolehlivost a loajalita samozřejmostí. A to platí z obou stran. Zázemí stabilní společnosti a příjemné prostředí v centru Olomouce zajistíme s Radiem Haná a navíc (!) káva k práci zdarma.

Minimální vzdělání by mělo být středoškolské, ale práce je vhodná i pro absolventy. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou a zaměstnanci benefitují z řady školení a jazykových kurzů. Navíc Radio Haná přihodí služební automobil s možností využití pro soukromé účely, volné vstupy na kulturní akce a další výhody.

Pokud se Vám tato nabídka zamlouvá a myslíte, že bychom byli dobrými parťáky, vyplňte krátký dotazník zde na webu a pošlete strukturovaný životopis s fotografií a motivační dopis na adresu info@radiohana.cz

Učinit tak můžete do 30. 9. 2016 

 

Kontaktní informace pro práci mediálního konzultanta v Radiu Haná:

 

Kam dál?

O víkendu bylo na Dožínkách veselo, i městská policie se zabavila....

pondělí, 19. září 2016, 08:45

O tomto víkendu se na Floře konaly Dožínky, počasí sice nepřálo, ale o zábavu nebyla nouze. Městští strážníci totiž obdrželi...

Až do pátečního večera platí výstraha před nebezpečím požárů

čtvrtek, 15. září 2016, 12:05

Český hydrometeorologický ústav vydal varování před možností vzniku požárů, které platí od včerejší půlnoci až do pátečních 20:00...

Město plánuje nové chodníky v rizikových úsecích i opravy a rozšíření...

středa, 14. září 2016, 10:47

Rada města Olomouce včera rozhodla o nových investicích, které přispějí k bezpečnému pohybu chodců a lepším prostorám pro...

Každý záložník má svůj příběh: Olomoučtí vojáci poprvé na cvičení...

úterý, 13. září 2016, 12:51

Olomoucká aktivní záloha se naplno zapojila do mezinárodního cvičení Ample Strike 2016. Poprvé měla příležitost cvičit s...

 

Komentáře

 

Napište nám

Nejčtenější

  • AKTUÁLNĚ: Při nehodě mezi Olomoucí a...

  • Mezi oběťmi tragické nehody u Bohuňovic je i...

  • FOTO: Tragická nehoda mezi Olomoucí a...

  • Policie vyhlásila pátrání po čtrnáctileté...

Reklama
 
 

O čem píše Drbna.cz

(NE)OBYČEJNÍ: Jo, tak ten se mi taky poved, říká autor portrétu Masaryka Oliver Heller

Dnešní díl rubriky (NE)OBYČEJNÍ je o street artu a graffiti scéně v Olomouci. S jedním z jejích nejuznávanějších členů Oliverem Hellerem jsem si povídal o graffiti legálním i nelegálním, o historii i budoucnosti graffiti anebo o nově vzniklém portrétu Tomáše Garrigua Masaryka v Bezručových sadech, který maloval právě Oliver.

Z nešetrného sběru a ničení borůvek si můžete odnést tučnou pokutu

Kanadské borůvky se našim lesním chutí rozhodně nevyrovnají. Borůvkové knedlíky jsou navíc nejen s Jizerskými horami neodmyslitelně spjaty. Sběr borůvek může ale přírodě velmi uškodit.

Naštvěte se – a Facebook už zařídí zbytek. Populisté profitují z hněvu na sociálních sítích

Málokterý populistický politik se obejde bez emotivních gest při veřejných vystoupeních nebo emočně zabarvených výrazů v příspěvcích na sociálních sítích. Právě tam, konkrétně na Facebooku, můžou emoce – a nejvíce hněv – populistům pomoci zasáhnout větší publikum. Algoritmus Facebooku totiž takovým emotivním příspěvkům „fandí“.