Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

ANKETA: Do kterého nákupního centra v Olomouci chodíte nejraději?

 
středa, 6. dubna 2016, 11:22

Je tu středa a s ní další anketa. Tentokrát na téma nákupních center v Olomouci. Ve městě jich je opravdu mnoho a přibývají stále nové obchodní domy, a tak nás zajímá, který je váš ten nejoblíbenější?

Olympia Olomouc

Kdysi nejnavštěvovanější obchodní centrum v Olomouci, bylo postaveno v roce 2004. V té době to bylo nákupní centrum s největší nabídkou módních obchodů. Olympia Olomouc, která se nachází na okraji města u dálnice ve směru na Ostravu, byla architektonicky navržen tak, aby připomínala venkovskou usedlost s větrným mlýnem a sýpkou, která má připomínat místní tradici.

Galerie Moritz

Obchodní centrum Moritz je v Olomouci otevřeno od roku 2012, kdy zde bývalý obchodní dům PRIOR prošel komplexní rekonstrukcí. Dnes stojí v srdci Olomouce zmodernizované obchodní cetrum, ve kterém návštěvníci najdou okolo pětatřiceti obchodů, také útulnou kavárnu a v přízemí také supermarket.

Galerie Šantovka

Nákupní centrum Šantovka se svou plochou v rozloze 46.000m2 patří mezi největší obchodní centrum v Celém Olomouckém kraji. Nachází se v samotném centru Olomouce a v bezprostřední blízkosti historického centra. Návštěvníci zde nenajdou jen oblíbené obchody s módními značkami, ale i příjemné kavárny, kvalitní restaurace, také multikino, divadlo a bowling s osmnácti dráhami.

Olomouc City

Nákupní centrum Olomouc City bylo otevřeno v roce 2005 jako součást hypermarketu Globus. V nákupním centru je i multikino se sedmi kinosály a před postavení Šantovky, to byl jediný multiplex s pohodlnými sedadly a nejmodernější technologií v Olomouci.

Obchodní centrum Haná

Obchodní centrum Haná bylo otevřeno v roce 2002 na okraji města Olomouce v lokalitě Horní lán. Centrum obsahuje celkem pětašedesát jednotek obchodů, služeb, občerstvení a restaurací. V OC Haná se nachází i velký hypermarket Tesco, který je otevřený až do půlnoci.

Čtěte více:

 

Do kterého nákupního centra v Olomouci chodíte nejraději?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Celkem hlasovalo 454 čtenářů
 
Napsal Adéla Veselá | Foto Jan Hrinda, www.honzayk.cz, Facebook nákupních center

Kam dál?

ANKETA: Co máte nejraději na Velikonocích?

středa, 23. března 2016, 14:09

Velikonoce jsou za rohem a my jsme pro vás dnes připravili tematickou anketu. A taky jsme zjistili něco málo o velikonočních...

Komentář Ostraváka: Hledáte milé lidi? Přijeďte do Olomouce

neděle, 20. března 2016, 18:58

V dnešní době je úsměv a ochota nedostatkovým zbožím. Všichni se mračí a myslí jenom na svoje dobro. V Olomouci to je podle mě...

ANKETA: Jaké místo v Olomouci vám nejvíce nahání husí kůži?

středa, 16. března 2016, 14:46

Anketu o nejoblíbenější olomouckou památku už jsme měli, stejně tak o nejromantičtější olomoucké místo. Pojďme se teď podívat na...

ANKETA: Jaký olomoucký park máte nejraději?

středa, 2. března 2016, 14:33

Připravili jsme si pro vás novou anketu, tentokrát na téma olomoucké parky. Hlasujte, který park v Olomouci je podle vás ten...

 

Komentáře

 
 

O čem píše Drbna.cz

Kaspersky: Falešná aplikace FaceApp šíří nevyžádanou reklamu

Na internetu se objevila falešná aplikace, která se vydává za populární nástroj pro úpravu fotografií FaceApp. Mobilní zařízení uživatelů infikuje programem pro nevyžádanou reklamu MobiDash. Uvedla to antivirová firma Kaspersky Lab. Aplikace FaceApp od ruských vývojářů Wireless Lab se stala v posledních týdnech hitem. Pomocí nástrojů umělé inteligence dokáže vyfotografovanou osobu nechat zestárnout, omládnout, nebo dokonce změnit pohlaví. V souvislosti s ní se ale objevilo i varování před narušením soukromí, protože aplikace posílá fotografie k úpravě na servery mimo zařízení uživatele.

Polský zákazník skoupil jízdenky na celý vlak

Nespokojený zákazník polských drah vynaložil tisíce zlotých a hodiny svého času, aby skoupil jízdenky na celý vlak, a to jen proto, aby je hned následující den zkusil vrátit. To vše udělal kvůli tomu, aby na sociálních sítích předvedl, jak byrokraticky se státní dráhy chovají k cestujícím. A železnice se nechala vyprovokovat, napsal polský list Gazeta Wyborcza.

KOMENTÁŘ: Spasíbo, soudruzi! Za nejlepší digitální osvětu posledních let

Chceš vidět, jak budeš vypadat za 40 let? Na. “Tyjo, celý můj tata. Neskutečný, to musí vidět ostatní!!”